25 September 2007

Salam Ramadhan

Aiseh ..lama tak update. Bukannya apa, ni sebab:

1. Malas
2. Sibuk gila (orang gila pun tak sibuk macam ni)
3. Buat-buat sibuk

Rasanya alasan ke-3 paling tepat.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dah terlewat ke nak ucapkan ...

Selamat Menyambut Ramadhan dan Selamat Berpuasa
.

Kenapa ar, aku rasa tahun ni punya Ramadhan tak dirasai sangat mood dia. Mood nak sambut raya pun tak rasa sangat. Nak kata sebab poket kering tak jugak sebab masa puasa tahun lepas pun aku sengkek jugak (bila la aku nak kaya, masuk Peraduan Merdeka Petronas pun tak menang ..hmgggrhhh). Mungkin sebab RTM, Media Prima, Astro, NSTP, Utusan, Sinar Harian masih sibuk promote perayaan 50 tahun kemerdekaan kot. Itu pasal la mood Ramadhan ni agak kureng sikit. Mungkin juga mood Ramadhan ni hilang bila seluruh Malaysia dikejutkan dengan kes trajis melanda adik
Nurin. Salam takziah ditujukan kepada keluarga En Jazimin.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Aku sekarang baru berjinak-jinak dengan
Facebook. Alaa kira macam friendster jugak la. Tapi aku rasa Facebook ni lebih menarik sebab ..err aku pun tak tahu sebabnye. Cuba la baru tahu. Pastu korang boleh add nama aku ..search guna 'rauhunt' mesti jumpa. Tak sangka pulak Rebeh (skarang dah dpt title Dr) dah jadi advanced user dalam Facebook ni. Dulu dia ni buta IT (sorry kutuk skit di bulan Ramadhan ni). ni aku punya link facebook

5 comments:

Anonymous said...

Cik Rauhunt..slmt menyambut pertengahan pose!!!!

rauhunt said...

Aik ..Cik ke? Kalau saya kawin kena panggil Puan plak?

He he ..Selamat Posa

Anonymous said...

selamat berposa..jange lupo tinggal terawih...jange lupo beli lopak tike..sedak tuuu...pete ni kawe nok g cari lopak tike....slurpssssss.....demo bilo nok bli perfume dgn kawe?kalu demo bau sedak@harum...wajik ramai gewe nok ko demo...

Anonymous said...

Aloha..ok lah ENCIK Rauhan..selamat berbuka ENCIK rauhan, selamat berterawih ENCIK rauhan...Selamat makan lopat tikang ENCIK Rauhan..Selamat semuanya..Muahahahahha

rauhunt said...

Buff: Kawe brehi lopak tike tuu ..nekbat pun kawe brehi. Tapi duk Ganu ni jare jupo kuih hok sesedappp kuih Klate. Demo jual perfume ko? Kawe nok hok bau kurmo Yusof Taiyyoob, baru kawe buleh ngejas gewe muko arab

Nor Nimus: Tu baru betul