19 March 2008

Kabinet Baru Malaysia

Mari pakat join Facebook. Lupakan Friendster, Myspace bla bla ..

Kabinet baru Malaysia adalah seperti berikut:

......

.....

......

Errr, tidak sebenarnya. Saya bukan nak tulis pasal Kabinet baru Pak Lah. Dah banyak blog yang tulis dan ulas pasal kabinet ni. Macam-macam komen yang dapat kita baca. Saya juga bukan nak tulis pasal kabinet di dapur rumah saya. Yang digunakan untuk menyimpan pinggan-mangkuk, tupperware, pisau, sudip, senduk dan mangkuk hayun.

Saya cuma nak tulis sedikit pasal berita lucu (kalah Raja Lawak ni) dalam Harian Metro.

Seorang Mat Rempit tertelan gigi palsu pasangan! Kejadian ni berlaku semasa mereka sedang asyik bercumbu. Yang lawaknya bukan satu, tapi dua batang gigi palsu kekasihnya yang Mat Rempit tersebut telan. Ni dikira ganas ke gelojoh ni?? Untuk bacaan lanjut sila ke:

Saya tergelak sorang-sorang dalam pejabat. Macam mana la agaknya rupa si awek (Minah Rempit) tu bila kehilangan 2 batang gigi? Heh, mesti kelakar kan ...pakaian seksi maut, tapi gigi tak ada.

Tapi nampaknya Minah Rempit tersebut telah menunjukkan sikap tidak Sehidup Semati. Gigi yang ditelan oleh Mat Rempit tersebut dapat dikeluarkan apabila membuang air besar. Tapi Minah Rempit tersebut terus buang gigi-giginya apabila diberi sebab geli.


No comments: