15 May 2008

BBQ Islamic Society

Mari pakat join Facebook. Lupakan Friendster, Myspace bla bla ..

Bila? 14 Mei 2008 (7 malam)

Di mana? Castle Sand, St Andrews

Jalan menuju ke Castle Sand
Nota: Tiada apa yg istimewa dengan kereta tersebut. Secara kebetulan lalu di situ. Dah tak ada jalan lain nak lalu?


Pose biasa-biasa daripada saya. Kategori 'U' (Untuk tatapan umum)


Kesejukan dapat dirasai ke sum-sum tulang kering, tulang rusuk dan tulang belikat.


Nyam nyam ..sedapnya ..dan halal.
Nota: Daging di sebelah bawah, kanan tu bukan digigit kucing atau tikus, tapi ia menjadi mangsa gigi saya. Kesian daging tu, tiba-tiba je kena gigit.

Sebahagian yang hadir

-------------------------------------------------------------------------

Gambar kat bawah ni bukan gambar semasa BBQ tersebut. Tapi ni gambar-gambar masa jalan2 (ngan Izaty) kat padang golf di sekitar St Andrews. Aktiviti bermoral ni dijalankan pada petang Sabtu lepas (lu fikkirlah sendiri tarikhnya).


Misi : Jalan-jalan sambil cari bola golf
Hasil : 3 biji yang diperolehi
Kesimpulan : Misi kurang berhasil. Mungkin pemain-pemain golf kat situ sudah menghidu kedatangan kami. Hampir semua bola dikutip mereka (yang buruk pun kutip juga ke?)



Dapat dilihat wajah saya semakin cerah. Saya ingin menegaskan di sini bahawa kecerahan kulit yang saya alami adalah secara semulajadi. Bukan dengan bantuan Fair & Lovely, Oil of Olay mahupun bantuan peluantur pakaian seperti Clorox Bleach.

No comments: