08 January 2008

Bercinta dengan Minah Indon??

Mari pakat join Facebook. Lupakan Friendster, Myspace bla bla ..

Pagi ini, baru saya sedar bahawa saya juga seorang yang penyayang.

Ini bukan kata-kata perasan saya sendiri tau. Tapi kenyataan oleh wanita Indonesia. Bukan seorang yang cakap tapi berjuta-juta wanita Indon yang bernama seperti Acha, Bunga, Lestari, KrisDayanti, Nirina, Rossa, AgnesMonica, Ravelina dan ramai lagi kata saya ni penyayang.

He he ...bangga. Siapa kata lelaki tidak penyayang??

Tapi ...kata-kata tersebut tidak semestinya dapat membuatkan saya mudah jatuh hati dengan wanita Indon ..tapi (ada lagi tapi), kalau yang macam Bunga, siapa yang tidak jatuh hati ..kan? Tapi ...(tapi lagi!), apakan daya Bunga dah dimiliki orang.

3 comments:

Anonymous said...

kalu Bunga ado ore ambik doh, mu ambik la Mek Bbungo!

Anonymous said...

Nikoh la cepat2 doh demo raso demo ni ore penyaye ...jange tunggu lamo2 ..nikoh ni sedap!

rauhunt said...

Kob: Mek BBungo ramai ..tok checkup nok pilih

Dogol Tu lah ...kawe tahu secaro teori nikoh ni nikmat, tapi tok tahu secaro praktikal lagi ..nok wak guano ..jodoh takdok lagi.